Koszyk

FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Czy muszę rejestrować się w serwisie aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez posiadania zarejestrowanego i aktywowanego konta w aplikacji sklepu.
Po wrzuceniu produktów do koszyka i zaakceptowaniu jego zawartości wystarczy wpisać dane niezbędne
do wysyłki towaru.

Zalecamy jednak korzystanie z zarejestrowanego konta, dzięki temu mają Państwo dostęp do newslettera 
z korzystnymi promocjami a Państwa zamówienia sumują się pozwalając przekroczyć próg niezbędny do 
otrzymania procentowego rabatu cenowego.

  • Czy istnieje wartość minimalna zamówienia, poniżej której wysyłka produktów nie będzie zrealizowana?

Nie ma minimalnej wartości zamówienia, jednak paczka, której wartość przekracza 150zł/brutto zostanie wysłana
na nasz koszt.

  • Czy delikatne towary takie jak lizaki na pewno dotrą do mnie nieuszkodzone?

Każda paczka pakowana jest w sposób staranny, towary zabezpieczone są za pomocą wstawek kartonowych, folii
bąbelkowej, styropianu itp. Dodatkowo przesyłki zawierające lizaki są oklejane z zewnątrz taśmą "Uwaga szkło"
oraz odpowiednio opisywane.

  • Czy można otrzymać produkty "w komis" lub fakturę z odroczonym terminem płatności?

Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności oraz nie przesyłamy produktów na sklep
na zasadach komisowych.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Staramy się realizować zamówienia w jak najkrótszym terminie. W praktyce większość paczek wysyłana jest na drugi dzień
roboczy po potwierdzeniu zamówienia przez klienta oraz wyborze formy płatności (pobranie) lub zaksięgowaniu przedpłaty
na naszym koncie bankowym.

  • Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?

Ceny widoczne na stronie nie podlegają negocjacji, jeśli jednak potrzebują Państwo asortymentu w ilości hurtowej,
zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą -> Kontakt
Przy składaniu regularnych zamówień przewidujemy dla Państwa procentowe rabaty cenowe.

  • Na jakiej podstawie dokonać przedpłaty za zamówienie?

Jeśli potrzebują Państwo dokumentu, na podstawie którego można dokonać przedpłaty za zamówienie, prosimy o wysłanie
wiadomości do obsługi sklepu z prośbą o fakturę Pro Forma.

  • Czy towar można odebrać osobiście?

Oczywiście, zamówienie można odebrać z naszego biura w Sosnowcu przy ul. Orląt Lwowskich 145.
Prosimy jednak o przybycie na miejsce dopiero po uzyskaniu informacji od obsługi, że towar jest gotowy do odbioru.

  • Czy istnieje możliwość innej dostawy niż za pomocą firmy kurierskiej?

W rejonie Katowic i miast ościennych istnieje możliwość dowozu towaru. Zapytanie prosimy kierować poprzez formularz
kontaktowy lub telefonicznie.

  • Pomyliłem/łam się podczas składania zamówienia, czy mogę je edytować?

Po zaakceptowaniu zawartości koszyka zmiany w zamówieniu może wprowadzić jedynie obsługa sklepu. W razie pomyłki
prosimy o kontakt z pracownikami, wszystkie zmiany zostaną wprowadzone zgodnie z Państwa życzeniem.