Szybki kontakt
Zadzwoń: 507-303-772
Napisz: kuri@kuri.com.pl
26329843
FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
  • Czy muszę rejestrować się w serwisie aby złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć bez posiadania zarejestrowanego i aktywowanego konta w aplikacji sklepu.
Po wrzuceniu produktów do koszyka i zaakceptowaniu jego zawartości wystarczy wpisać dane niezbędne
do wysyłki towaru.

Zalecamy jednak korzystanie z zarejestrowanego konta, dzięki temu mają Państwo dostęp do newsletter'a 
z korzystnymi promocjami a Państwa zamówienia sumują się pozwalając przekroczyć próg niezbędny do 
otrzymania procentowego rabatu cenowego.


  • Czy istnieje wartość minimalna zamówienia, poniżej której wysyłka produktów nie będzie zrealizowana?

Nie ma minimalnej wartości zamówienia, jednak paczka, której wartość przekracza 500zł/brutto zostanie wysłana
na nasz koszt.


  • Czy delikatne towary takie jak lizaki na pewno dotrą do mnie nieuszkodzone?

Każda paczka pakowana jest w sposób staranny, towary zabezpieczone są za pomocą wstawek kartonowych, folii
bąbelkowej, styropianu itp. Dodatkowo przesyłki zawierające lizaki są oklejane z zewnątrz taśmą "Uwaga szkło"
oraz odpowiednio opisywane.


  • Czy można otrzymać produkty "w komis" lub fakturę z odroczonym terminem płatności?

Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności oraz nie przesyłamy produktów na sklep
na zasadach komisowych.


  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Staramy się realizować zamówienia w jak najkrótszym terminie. W praktyce większość paczek wysyłana jest na drugi dzień
roboczy po potwierdzeniu zamówienia przez klienta oraz wyborze formy płatności (pobranie) lub zaksięgowaniu przedpłaty
na naszym koncie bankowym.


  • Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?

Ceny widoczne na stronie nie podlegają negocjacji, jeśli jednak potrzebują Państwo asortymentu w ilości hurtowej,
zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą hurtowni -> KLIK
Przy składaniu regularnych zamówień przewidujemy dla Państwa procentowe rabaty cenowe, ich wartość widoczna jest
w dziale Rabaty.


  • Na jakiej podstawie dokonać przedpłaty za zamówienie?

Jeśli potrzebują Państwo dokumentu, na podstawie którego można dokonać przedpłaty za zamówienie, proszę o wysłanie
wiadomości do obsługi sklepu z prośbą o fakturę Pro Forma


  • Czy towar można odebrać osobiście?

Oczywiście, zamówienie można odebrać z naszego biura w Katowicach przy ul. Zabrskiej 7 (proszę udać się na podwórze
oraz szukać białych drzwi z napisem KURI)
Prosimy jednak o przybycie na miejsce dopiero po uzyskaniu informacji od obsługi hurtowni, że towar jest gotowy do odbioru.


  • Czy istnieje możliwość innej dostawy niż za pomocą firmy kurierskiej?

W rejonie Katowic i miast ościennych istnieje możliwość dowozu towaru. Zapytanie proszę kierować poprzez formularz
kontaktowy lub telefonicznie.


  • Pomyliłem/łam się podczas składania zamówienia, czy mogę je edytować?

Po zaakceptowaniu zawartości koszyka zmiany w zamówieniu może wprowadzić jedynie obsługa sklepu. W razie pomyłki
proszę o kontakt z pracownikami, wszystkie zmiany zostaną wprowadzone zgodnie z Państwa życzeniem.


Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Witaj

Sklep ze słodyczami w formie nowoczesnej platformy pozwalającej na zamawianie towarów spożywczych w atrakcyjnych cenach za pomocą kilku kliknięć myszki! Internetowa hurtowania spożywcza do Państwa dyspozycji. Udanych zakupów!

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.