FAQ - najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
- Czy muszę rejestrować się w serwisie aby złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć bez posiadania zarejestrowanego i aktywowanego konta w aplikacji sklepu.
Po wrzuceniu produktów do koszyka i zaakceptowaniu jego zawartości wystarczy wpisać dane niezbędne
do wysyłki towaru.
Zalecamy jednak korzystanie z zarejestrowanego konta, dzięki temu mają Państwo dostęp do newslettera
z korzystnymi promocjami a Państwa zamówienia sumują się pozwalając przekroczyć próg niezbędny do
otrzymania procentowego rabatu cenowego.
- Czy istnieje wartość minimalna zamówienia, poniżej której wysyłka produktów nie będzie zrealizowana?
Nie ma minimalnej wartości zamówienia, jednak paczka, której wartość przekracza 150zł/brutto zostanie wysłana
na nasz koszt.
- Czy delikatne towary takie jak lizaki na pewno dotrą do mnie nieuszkodzone?
Każda paczka pakowana jest w sposób staranny, towary zabezpieczone są za pomocą wstawek kartonowych, folii
bąbelkowej, styropianu itp. Dodatkowo przesyłki zawierające lizaki są oklejane z zewnątrz taśmą "Uwaga szkło"
oraz odpowiednio opisywane.
- Czy można otrzymać produkty "w komis" lub fakturę z odroczonym terminem płatności?
Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności oraz nie przesyłamy produktów na sklep
na zasadach komisowych.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia w jak najkrótszym terminie. W praktyce większość paczek wysyłana jest na drugi dzień
roboczy po potwierdzeniu zamówienia przez klienta oraz wyborze formy płatności (pobranie) lub zaksięgowaniu przedpłaty
na naszym koncie bankowym.
- Czy istnieje możliwość negocjacji ceny?
Ceny widoczne na stronie nie podlegają negocjacji, jeśli jednak potrzebują Państwo asortymentu w ilości hurtowej,
zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z obsługą -> Kontakt
Przy składaniu regularnych zamówień przewidujemy dla Państwa procentowe rabaty cenowe.
- Na jakiej podstawie dokonać przedpłaty za zamówienie?
Jeśli potrzebują Państwo dokumentu, na podstawie którego można dokonać przedpłaty za zamówienie, prosimy o wysłanie
wiadomości do obsługi sklepu z prośbą o fakturę Pro Forma.
- Czy towar można odebrać osobiście?
Oczywiście, zamówienie można odebrać z naszego biura w Sosnowcu przy ul. Orląt Lwowskich 145.
Prosimy jednak o przybycie na miejsce dopiero po uzyskaniu informacji od obsługi, że towar jest gotowy do odbioru.
- Czy istnieje możliwość innej dostawy niż za pomocą firmy kurierskiej?
W rejonie Katowic i miast ościennych istnieje możliwość dowozu towaru. Zapytanie prosimy kierować poprzez formularz
kontaktowy lub telefonicznie.
- Pomyliłem/łam się podczas składania zamówienia, czy mogę je edytować?
Po zaakceptowaniu zawartości koszyka zmiany w zamówieniu może wprowadzić jedynie obsługa sklepu. W razie pomyłki
prosimy o kontakt z pracownikami, wszystkie zmiany zostaną wprowadzone zgodnie z Państwa życzeniem.